Representació destacada a les Spainskills

Crònica d’una participació exemplar

El Politècnic Llevant ha brillat a l’escenari nacional amb la seva destacada participació en la competició Spainskills, l’esdeveniment més prestigiós de l’any per als estudiants de Formació Professional. Entre el 9 i el 13 d’abril, la nostra delegació, integrada per les famílies d’Informàtica i Electricitat, va demostrar el seu talent i habilitat a Madrid, al recinte firal d’IFEMA.

Francisco Ortiz Guerrero, del mòdul d’Instal·lacions Elèctriques, va desplegar un nivell excepcional de competència tècnica, enfrontant-se a desafiadors mòduls que requerien la instal·lació elèctrica completa d’un habitatge o local comercial, a més de la integració de sistemes d’automatització i la realització de mesures elèctriques precises. Encara que aquesta vegada no va retornar amb una medalla, la seva destresa i esforç reflecteixen els valors d’excel·lència que el Politècnic Llevant aspira a inculcar en tots els seus alumnes.

En un altre àmbit de la competició, l’encomiable Alex Montosa Petri va sobresortir en la modalitat d’Administració de Sistemes de Xarxa, enduent-se la medalla de bronze. Durant tres intenses jornades, Alex va evidenciar ser un dels millors en l’arena nacional, amb un domini impressionant en diferents sistemes operatius, administració de xarxes i serveis, virtualització i seguretat informàtica, així com en els complexos encaminaments.

Enhorabona a tots dos, i als seus professors Antoni Moragues i Miquel Bennassar, per la seva participació i per posar el nom del Politècnic Llevant en l’altaveu del talent i la innovació en la Formació Professional. El nostre agraïment també a totes les institucions i organitzacions que fan possible aquesta competició, per fomentar l’excel·lència i la pràctica professional entre els joves talents. Estem plens d’esperança i expectació per veure com els nostres estudiants continuaran superant-se en futures edicions.