Enfortint Llaços Europeus: Visites dels coordinadors Erasmus+

Al Politècnic Llevant, el mes de març i abril han estat mesos de col·laboració internacional intensa. Hem tingut el plaer de rebre a diferents coordinadors Erasmus de tot Europa, consolidant així la nostra xarxa de suport i intercanvi acadèmic i professional. Aquestes visites, capitanejades pel nostre coordinador Erasmus, han estat fonamentals per a l’expansió dels nostres programes de pràctiques a l’estranger, especialment per als nostres alumnes de Graus en Informàtica, Comerç, i Màrqueting i Publicitat.

Entre els visitants destacats, hem comptat amb la presència de Marie Anne de Landerneau, França; Sonia de Detmold, Alemanya; Ana Pires i el seu equip Erasmus d’Évora, Portugal; i Cristiana de Vizela, Portugal. La seva estada al nostre centre no només ha estat una oportunitat per reafirmar els lligams existents, sinó també per planificar les futures estades professionals dels nostres estudiants en aquestes ciutats europees.

Les pràctiques professionals són una peça clau en la formació dels nostres alumnes, permetent-los aplicar els coneixements teòrics en entorns reals i multinacionals. Gràcies a les relacions establertes amb aquests socis Erasmus, els nostres estudiants podran beneficiar-se d’una experiència inavaluable que transcendeix fronteres, preparant-los per a un futur global. La internacionalització dels estudis no només enriqueix acadèmicament, sinó que també promou la comprensió cultural i l’adaptabilitat en diverses situacions professionals.

Estem profundament agraïts a tots els coordinadors que han visitat el nostre centre i esperem amb il·lusió els fruits d’aquestes col·laboracions, que sense dubte seran molt beneficioses per als nostres alumnes. Aquests intercanvis són el testimoni del compromís del Politècnic Llevant amb una educació de qualitat i amb visió de futur.