Els alumnes del CIFP Politècnic de Llevant podran fer les FCT a França

Aquesta setmana el coordinador d’Erasmus del CIFP Politècnic Llevant, Jaume Serra, ha rebut a la coordinadora d’Erasmus del centre Saint Joseph Les 2 Rives de Landernau (França), Marie-Anne Balcon i al professor de Manteniment Mecànic Cristoph Leclerq, per millorar les relacions entre els dos centres permetent que els nostres alumnes realitzin el mòdul de Formació a Centres de Treball a un país europeu.

Es vol dur a terme un projecte conjunt per millorar les mobilitats i executar activitats de formació entre els diferents centres. Han visitat l’empresa d’instal·lacions hidràuliques i carrosseria, Tallers Rafel Miralles de Montuïri i han fet una presentació del seu centre als alumnes interessats a participar en el projecte Erasmus.