Visita al Consolat de Mar i la Llotja

L’alumnat del segon any del grau superior d’Assistència a la direcció, com activitat complementària del mòdul de Protocol institucional, va visitar el Consolat de Mar i la Llotja, amb l’objectiu de conèixer els edificis que avui en dia són la seu de Presidència del govern de les Illes Balears.

A més, la visita va tenir un caire didàctic, ja que els alumnes varen tenir l’oportunitat de conèixer, de manera pràctica, les funcions del Servei de Protocol d’una institució pública d’importància, com és la CAIB.

Durant la visita varen poder veure les diferents sales que conformen els edificis; com la sala d’audiències, la sala de premsa i la sala de reunió del Consell de govern de les Illes Balears, juntament amb les característiques i la corresponent aplicació del protocol en cada cas.

Per aconseguir-ho assistiran a classe i es formaran per després poder-se incorporar a fer pràctiques a empreses del sector.