El Corte Inglés rep els estudiants de Comerç i Màrqueting

Els alumnes de Grau Mitjà i Grau Superior de la família professional de Comerç i Màrqueting han gaudit aquest matí d’una trobada amb el cap de Relacions Institucionals de El Corte Inglés, Antonio Sánchez. La seva experiència en Comunicació i Màrqueting en el centre comercial ha suposat una motivació pels alumnes de segon del CIFP Politècnic de Llevant que ja estan pensant amb el seu futur professional i amb la seva incorporació a la vida laboral.

El Corte Inglés representa una marca comercial espanyola que factura anualment 15 mil milions d’euros i que dona feina a treballadors i empreses d’àmbit local, nacional i internacional.

Segons Sánchez, el perfil del treballador de El Corte Inglés és “una persona formada acadèmicament que entén el producte o servei que ven i que és amable amb els clients i amb el seu equip de feina”.