El Politècnic Llevant a l’Eshow de Barcelona

Professors i alumnes del 1r curs del Grau Superior de Màrqueting i Publicitat i del Grau Superior de Espais Comercials han tingut l’oportunitat de viatjar a Barcelona per assistir a la Fira Eshow, que es celebra al recinte de Fira de Barcelona. Aquesta fira és un esdeveniment de referència en l’àmbit del màrqueting digital, el comerç electrònic i les noves tecnologies, oferint una plataforma única per a professionals i estudiants per aprendre i establir connexions.

La Fira Eshow és un dels esdeveniments més importants a Europa dedicats al màrqueting digital i el comerç electrònic. Reuneix els principals experts del sector, empreses líders, startups innovadores i professionals del màrqueting per compartir coneixements, experiències i tendències. Aquest any, la fira ha comptat amb diverses àrees temàtiques, cadascuna amb el seu propi programa de xerrades i activitats.

La participació a la Fira Eshow ha estat una experiència molt enriquidora per als nostres alumnes de màrqueting. Han tingut l’oportunitat de conèixer de primera mà les últimes tendències i innovacions en el sector, així com d’aprendre de professionals destacats. Aquesta experiència no només ha ampliat els seus coneixements teòrics, sinó que també els ha proporcionat una visió pràctica de com s’apliquen aquestes estratègies en el món real.

A més, la possibilitat de networking amb professionals els ha permès establir contactes que poden ser molt valuosos per al seu futur professional. En definitiva, aquesta visita a la Fira Eshow ha estat una excel·lent oportunitat per als nostres estudiants de continuar creixent i formant-se en el camp del màrqueting digital.