El departament d’informàtica visita l’Institut TIC de Barcelona

El passat dijous 23 de maig tres membres del departament d’informàtica del CIFP Politècnic de llevant, en Toni Moragues, en Raül Sala i en Joan Galmés, visitaren el prestigiós Institut TIC de Barcelona.

L’Institut TIC de Barcelona és un centre de nova construcció amb unes modernes instal·lacions el qual allotja únicament estudis de formació professional de la família d’informàtica. En aquest edifici hi estudien actualment 1 línia de PFI Auxiliar de muntatge i manteniment d’equips informàtics, 4 línies de CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, 2 línies de CFGS Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa, 2 línies de CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, 1 línia de CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Web i 1 línia de CE en intel·ligència artificial i Big Data.

L’objectiu d’aquesta visita era veure el funcionament intern d’un centre de Catalunya. A la reunió que es va mantenir es van tractar temes molt interessants sobre formació dual, planificació de centre, coordinació de vàries línies d’uns mateixos estudis, projectes transversals, entre d’altres.
A continuació el professorat del CIFP Politècnic de Llevant va visitar les instal·lacions del centre, les quals podeu veure a les fotografies adjuntes.

Des del departament d’informàtica volem agrair a l’Institut TIC de Barcelona el seu temps i tota la informació facilitada, especialment al director executiu Martín Martín i al director de formació i innovació Miquel Tarazona.