Els bombers de Manacor ensenyen tècniques d’extinció d’incendis als alumnes de FP

Divendres passat, el departament de FOL va organitzar una activitat especial per als alumnes de primer curs de tots els cicles formatius, centrada en la prevenció i gestió dels incendis. Aquesta iniciativa va comptar amb la col·laboració dels bombers de la unitat de Manacor, que van preparar una sèrie d’activitats pràctiques per a conscienciar i formar els estudiants.

Durant la jornada, els alumnes van poder participar en la simulació d’un incendi, on van aprendre tècniques efectives per a extingir-lo de manera segura. Els bombers també van ensenyar el maneig correcte dels extintors, oferint als estudiants l’oportunitat de practicar amb aquests equips essencials per a la seguretat.

A més, es va realitzar una visualització en directe de les diverses funcions i prestacions del camió de bombers, permetent als alumnes conèixer de prop l’equipament i les tasques que els professionals realitzen en situacions d’emergència.

Aquesta activitat ha estat una excel·lent oportunitat perquè els estudiants adquirissin coneixements pràctics i valors de seguretat, que són essencials tant en l’àmbit laboral com en la vida quotidiana. El departament de FOL valora molt positivament la col·laboració dels bombers de Manacor i espera poder repetir aquesta experiència en el futur per continuar formant als alumnes en temes tan importants com la prevenció d’incendis.