Visita al departament de RRHH de l’Hospital de Manacor

L’alumnat de 2n del cicle formatiu d’Administració i Finances ha visitat el Departament de Recursos Humans de l’Hospital de Manacor.
Aquesta activitat ha estat organitzada amb col·laboració de la Directora de Recursos Humans de l’Hospital i presentada pel Gerent de la institució.

L’alumnat ha pogut conèixer de primera mà les tasques i funcions que dur a terme el Dept. de Recursos Humans de l’Hospital.
Les caps de cada secció van intervenir per explicar-los el procés de contractació (normativa, selecció de personal i nomenaments), el funcionament del sistema RED (afiliació, altes i baixes a la Seguretat Social, i incidències) i, per acabar, les tasques corresponents a tot el procés de nòmines.

Des del Centre Integrat de Formació Professional Politècnic Llevant, volem agrair sincerament a tot l’equip del Departament de Recursos Humans de l’Hospital de Manacor per la seva càlida acollida i per compartir el seu temps i saviesa amb els nostres estudiants. Aquestes col·laboracions entre institucions són fonamentals per a la formació dels nostres joves i per al desenvolupament d’una societat més preparada i connectada amb el món laboral real.