Nova Borsa de Feina al Politècnic de Llevant: Connectam Talent i Oportunitats

Al Politècnic de Llevant, entenem que el futur dels nostres estudiants i el progrés de les empreses van de la mà. Per això, anunciem el llançament de la nostra nova Borsa de Feina, una plataforma dinàmica dissenyada per unir els nostres estudiants amb les millors empreses.

Per als Estudiants:
Vols iniciar la teva carrera en una empresa líder o en una innovadora startup? La nostra Borsa de Feina t’obre les portes a un món de possibilitats. Aquí trobaràs:

• Oportunitats de feina a mida, filtrades segons la teva àrea d’estudi i interessos.
  • Accés a ofertes de pràctiques que et proporcionaran experiència real i valor afegit al teu CV.

Per a les Empreses:
Descobriu el talent que necessiteu per impulsar el vostre creixement! A la nostra Borsa de Feina, podreu:

• Publicar ofertes de feina i pràctiques, arribant directament a candidats qualificats.
  • Participar en esdeveniments de networking i aconseguir visibilitat en una comunitat acadèmica d’avantguarda.

Us convidem a formar part d’aquest emocionant viatge.

Començar és Fàcil!
Visita aquest enllaç (o ves al menú superior: informació/borsa de treball) i explora les possiblitats

Per a més informació, contacta amb el nostre equip a webmaster@politecnicllevant.cat.

Politècnic de Llevant: #somFP #somelfutur