Benvinguda als Alumnes d’Hast Catholic Education

Benvinguda als Alumnes d’Hast Catholic Education de Hasselt en el Marc del Programa Erasmus+

Ens complau a anunciar l’arribada dels alumnes procedents de l’Hast Catholic Education de Hasselt, Bèlgica. Aquest grup d’estudiants talentosos, format per 5 alumnes destinats a Manacor i 2 a Santa Margalida, ha vingut a les nostres terres per a realitzar les seves pràctiques formatives Erasmus en empreses locals especialitzades en el sector de la fusta.

Des del 22 de gener fins a l’11 de febrer de 2024, aquests estudiants tindran l’oportunitat única d’aplicar els seus coneixements i habilitats en un entorn de treball real, aportant alhora noves perspectives i idees fresques a les empreses que els acullen. El programa Erasmus no només ofereix als estudiants una experiència educativa de primer nivell, sinó que també fomenta l’intercanvi cultural i la col·laboració internacional.

Des del Centre Integrat de Formació Professional Politècnic de Llevant, volem expressar el nostre agraïment a les empreses col·laboradores de Manacor i Santa Margalida per la seva participació en aquest programa. La seva disposició a acollir i formar aquests joves professionals demostra un compromís admirable amb l’educació i el desenvolupament professional.

Així mateix, desitgem als estudiants una estada profitosa i enriquidora a Mallorca. Estem segurs que aquesta experiència serà una pedra angular en el seu desenvolupament professional i personal. Benvinguts i bona sort en les vostres pràctiques!