Els alumnes d’automoció visiten un centre de recanvis

Dins l’àmbit del mòdul de Logística als tallers de vehicles, els estudiants de segon curs del CFGS (Cicle Formatiu de Grau Superior) d’Automoció del nostre centre han tingut l’oportunitat de realitzar una visita molt enriquidora a les instal·lacions del Centre de Recanvis Recambios Centro.

En aquesta visita, els alumnes van ser rebuts i atesos personalment pel gerent de l’empresa, així com per altres membres del personal, destacant la presència d’alguns exalumnes del mateix cicle formatiu que ara formen part de l’equip de Recambios Centro.

Aquesta experiència ha permès als nostres estudiants observar de primera mà els detalls i processos implicats en la gestió i distribució dels recanvis, components essencials en el món de la reparació i manteniment de vehicles.

La visita ha estat una oportunitat excepcional per comprendre la importància de la logística en el sector automobilístic i com aquesta disciplina contribueix significativament a l’eficiència i efectivitat del servei postvenda.