Com organitzen esdeveniments a l’Acadèmia Rafa Nadal

Els estudiants de segon any del cicle formatiu de grau superior d’Assistència a la Direcció van tenir l’oportunitat de fer una visita formativa a l’Acadèmia Rafa Nadal, una experiència dissenyada per proporcionar-los coneixements pràctics sobre l’organització d’esdeveniments de diversa índole. Aquesta sortida educativa, celebrada recentment, va permetre als alumnes comprendre de manera directa i detallada els entramats de l’organització esdevenimental.

A la seva arribada, van ser acollits per l’encarregada de gestió i organització d’esdeveniments de l’acadèmia, la senyora Amanda Méndez Lara. Amb una explicació exhaustiva i plena de riquesa en detalls, la senyora Méndez Lara va desgranar les etapes clau per a la gestió exitosa d’esdeveniments, tant internament com de cara al públic. Va emfatitzar especialment la necessitat d’una comunicació efectiva i una coordinació àgil entre els diferents departaments implicats.

Durant la visita, els estudiants van tenir l’oportunitat d’explorar les instal·lacions adaptades per acollir diferents tipus d’actes, on es va posar èmfasi en la importància de la comunicació, el treball en equip, la flexibilitat i l’abordatge multidisciplinari. A més, es va destacar la valoració de la dedicació total a qualsevol projecte com a garantia d’èxit.

La jornada va concloure amb un “coffee break”, on els alumnes van poder compartir impressions i rebre consells i experiències personals de la senyora Méndez Lara, enriquint encara més l’experiència. La visita va resultar ser extremadament interessant i productiva, lligant-se perfectament amb el contingut del mòdul d’Organització i Gestió d’Esdeveniments i aportant una visió real i aplicada del que significa organitzar esdeveniments dins d’un context professional.