Aprenentage-Servei amb els alumnes d’electricitat

En aquesta ocasió són els alumnes de 1r de GM d’instal·lacions elèctriques i automàtiques els protagonistes.

Compromesos amb el manteniment i millores del centre s’han oferit voluntaris per a realitzar tota la instal·lació de l’aula A101, una aula que utilitzen els alumnes i professorat dels cicles formatius d’administració i gestió.

Dur a terme pràctiques en entorns reals és la millor manera d’aprendre un ofici, en aquest cas el d’electricista, i acompanyats per Jordi, professor del departament d’electricitat s’han posat en marxa.

Gairebé a finals del primer curs, una vegada superats els coneixements teòric-pràctics en el maneig d’eines i instal·lacions és el millor moment per endinsar-se en instal·lacions reals, i no hi ha millor lloc que col·laborant en les instal·lacions del centre.

D’aquesta manera els alumnes es preparen per a un futur com a bons electricistes de la comarca de Manacor i voltants.

Voldríem agrair les ganes i implicació de tots els alumnes i també del Jordi, el professor que els ha guiat i ajudat durant tot el muntatge de l’aula.