Admissió FP. Curs 2024/25

Calendari del procés d'admissió i matrícula

Actualització 25 d’abril de 2024: es publica el calendari del procés d’admissió i matrícula als cicles formatius de formació professional règim general en la modalitat presencial, règim intensiu i cursos d’especialització (curs 2024-2025)

Llistes d'admissió 2a Fase

Llistes d'admissió 1a Fase

Les vacants disponibles per adjudicar a la segona part del procés d'admissió es poden consultar al següent enllaç:

Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació, damunt les passes a realitzar per preparar el procés d’admissió a Cicles Formatius i Formació Professional Bàsica

Oferta Formativa

Pàgina web del Govern de les Illes Balears amb tota la informació damunt l’oferta educativa de Cicles Formatius i FPB pel curs 2023/24

Correu del Centre

Si teniu algun dubte o necessitau ajuda podeu contactar amb nosaltres mitjançant el correu: info@politecnicllevant.cat

Sol·licitud Admissió FP. Curs 23/24

Per realitzar la sol·licitud d’admissió a FP heu d’accedir al tràmit telemàtic que s’habilitarà a partir de dia 1 de juny fins al 30 de juny. Heu de tenir en compte que hi ha dues opcions:
  • A través del GESTIB, CL@VE, PIN o Certificat Electrònic
  • Anònim (amb DNI o NIE)

IMPORTANT!!!

• No importa estar en possessió de les qualificacions finals per fer la sol·licitud d’admissió. En el cas de no aconseguir la titulació requerida per a l’accés sortiran a la llista d’exclosos.
  • Una vegada admesos heu de formalitzar la matrícula, ja que si no la realitzeu, perdreu la plaça.

Quina documentació necessitaràs?

Admissió a Grau Bàsic:
  • La documentació que s’indica a la mateixa sol·licitud telemàtica a efectes de barem.
  • Proposta d’incorporació d’alumnes a Grau Bàsic (emesa pel departament d’orientació del centre d’origen).
  • Si s’ha realitzat el tràmit anònim (amb DNI o NIE), heu de presentar també la sol·licitud impresa i signada pels dos tutors o amb una declaració responsable si només consta la firma d’un tutor.
Admissió a Cicles Formatius de Grau Mitjà
  • Declaració responsable, en cas de sol·licitar plaça per Altres Vies (prova d’acceś…).
  • Si s’ha realitzat el tràmit anònim (amb DNI o NIE), heu de presentar també la sol·licitud impresa i signada pels dos tutors o amb una declaració responsable si només consta la firma d’un tutor (en el cas de menors d’edat).
Admissió a Cicles Formatius de Grau Superior
Admissió a FP Intensiva (de caràcter DUAL)
  • Model de declaració responsable per a l’admissió a FP Intensiva.
  • Sol·licitud proposta d’idoneïtat empresa (només per a les persones que aporten una empresa amb qui formalitzar un contracte per a la formació i l’aprenentatge).
Una vegada realitzat el tràmit telemàtic, si has de presentar documentació al centre ho podràs fer personalment o mitjançant persona autoritzada de dilluns a divendres, de 10 a 11:30 h.

ACCÉS AL TRÀMIT TELEMÀTIC

(Estarà habilitat a partir de dia 1 de juny)

2a FASE: Sol·licitud Admissió FP. Curs 23/24

Els tràmits d’FP Presencial i FP Intensiva romandran oberts de l’1 al 7 de Setembre.

El tràmit d’FP Virtual romandrà obert de l’1 al 15 de Setembre.

El tràmit dels Cursos d’Especialització romandrà obert del 6 a 20 de Setembre.

Heu de tenir en compte que hi ha dues opcions:

• A través del GESTIB, CL@VE, PIN o Certificat Electrònic
  • Anònim (amb DNI o NIE)

IMPORTANT!!!

Quina documentació necessitaràs?

Admissió a Grau Bàsic:
Admissió a Cicles Formatius de Grau Mitjà
Admissió a Cicles Formatius de Grau Superior
Admissió a FP Intensiva (de caràcter DUAL)
  • Model de declaració responsable per a l’admissió a FP Intensiva.

ACCÉS AL TRÀMIT TELEMÀTIC