Un mercadet solidari en benefici d’APROSCOM al Hall de Politècnic Llevant

Actualització 12 de juny de 2024

El passat dia 12 de gener es va fer entrega dels diners recaptats durant el mercadet solidari a APROSCOM

El passat 17 de maig, els alumnes de 1r d’FP Bàsica de Comerç i Màrqueting del Politècnic Llevant van organitzar un mercat creatiu-artesanal al hall del centre. L’esdeveniment tenia com a objectiu principal recaptar fons per a APROSCOM, una entitat que treballa en favor de les persones amb discapacitat intel·lectual de Manacor i la comarca.

Durant el matí, els visitants van poder gaudir d’una àmplia varietat de productes artesanals, elaborats amb dedicació i cura pels mateixos alumnes. A les parades, es podien trobar una diversitat de punts de llibre acolorits, perfectes per a qualsevol amant de la lectura. També es venien testos decorats a mà amb plantes de diferents mides, que aportaven un toc de color i natura a qualsevol espai. Els més detallistes van poder adquirir pots de vidre decorats i petites figuretes de marietes fetes a mà ideals per a decorar la llar o per a regalar.

La iniciativa ha estat una bona oportunitat per als alumnes de posar en pràctica coneixements adquirits a les aules en un entorn real. Des de la planificació i organització de l’esdeveniment fins a la gestió de les vendes i l’atenció al client, els estudiants han pogut viure de primera mà aspectes del comerç i el màrqueting, alhora que contribuïen a una causa solidària.