Trobada de participació de l’alumnat

Aquest dijous dia 30 de març 12 alumnes d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius han participat a la jornada Trobada de participació de l’alumnat a l’Auditòrium de Sa Màniga a Cala Millor organitzada pel CEIB (Consell Escolar de les Illes Balears), juntament amb altres centres de Porto Cristo, Son Servera, Artà, Capdepera i Santa Margalida.

L’objectiu d’aquesta jornada ha estat fer grups de treball on l’alumnat ha pogut exposar les seves opinions sobre la Junta de Delegats, les Associacions d’estudiants, la convivència i els valors democràtics davant els membres del CEIB.

Ha estat una experiència molt enriquidora i necessària perquè l’alumnat ha pogut sentir que la seva veu i participació són importants dins el nostre sistema educatiu.