Triomf del CIFP Politècnic de Llevant a l’Escape Room de PalmaActiva

L’Escape Room organitzat per PalmaActiva va culminar amb una gran final entre els tres millors equips de la fase preliminar, provinents de tres centres educatius diferents. Entre ells, hi participaren els alumnes del Cicle Superior d’Administració i Finances del CIFP Politècnic de Llevant.

A la primera prova, els equips havien de triar entre diferents temes i nivells de dificultat per acumular punts. L’inici de les proves va ser exigent, ja que el nivell dels participants era molt alt. Tot i això, un grup va destacar ràpidament i va guanyar la primera fase amb una clara diferència.

A la segona prova, els dos equips finalistes competiren en un Kahoot, on havien de respondre preguntes de diversa temàtica amb gran rapidesa. Amb només una pregunta errada, els nostres alumnes es van proclamar campions de l’Escape Room 2023-2024. Com a premi, reberen una bosseta, una botella reutilitzable, un USB útil per als seus treballs escolars i un trofeu.

Els alumnes varen gaudir d’una experiència entretinguda i educativa, on aprengueren sobre el món laboral i demostraren la seva habilitat competitiva. Amb la intenció de mantenir el seu alt nivell, esperen repetir l’èxit en els pròxims anys.