L’alumne Jaume Perelló rep el premi a l’excel·lència de l’Ajuntament de Manacor

El consistori manacorí premia cada any, des de fa tres edicions, als alumnes empadronats a Manacor amb millors expedients acadèmics de Formació Professional.

Jaume Perelló Bosch, és estudiant del Cicle Formatiu de Grau Superior de Sistemes Electrotècnics i Automàtics i ha obtingut la millor qualificació del municipi el curs passat amb unan nota mitjana de 10.

L’objectiu principal del premi és fomentar l’estudi i la cultura de l’esforç acadèmic i fer un reconeixement públic als estudiants. A més també el premi ha tingut una dotació econòmica de 500 € per Jaume Perelló, ja que ha estat el guanyador de la seva categoria.

L’acte es va celebrar al Centre Universitari de Manacor i va comptar amb l’assistència del batle de Manacor, Miquel Oliver, la delegada d’Educació, Carme Gomila i el director del Centre Universitari de Manacor, Jaume Rigo.