Estada formativa a Donosti

L’estada formativa realitzada a l’IES Xabier Zubiri-Manteo pels docents Joan Barceló, Magdalena Reinés i Àngels Fuster va ser una experiència molt enriquidora que va permetre conèixer de primera mà l’organització, les metodologies i els recursos d’un centre amb una àmplia oferta educativa i de formació professional. Durant les diferents jornades es van observar bones pràctiques relacionades amb la gestió de l’alumnat, el treball per projectes, l’orientació educativa i la prevenció de l’abandonament escolar.

La visita va facilitar l’intercanvi d’experiències amb equips directius i docents, així com la reflexió sobre aspectes que poden ser transferibles al nostre centre, especialment pel que fa al plantejament de reptes globals d’aprenentatge, la coordinació dels criteris d’avaluació i l’acompanyament de l’alumnat. També va permetre comparar infraestructures i models organitzatius, identificant fortaleses i oportunitats de millora.

En conjunt, l’estada ha tingut un impacte molt positiu, aportant idees i propostes que poden contribuir a la millora de la pràctica docent i de l’organització del CIFP Politècnic de Llevant, alhora que ha reforçat la importància de l’intercanvi i la col·laboració entre centres educatius.

Desplaça cap amunt