Els alumnes de segon de DAW presenten els seus projectes de final de cicle

El passat dilluns 11 de març i dimarts 12 de març l’alumnat de segon de DAW (CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Web) van presentar els seus projectes de final de cicle.

Ja fa un grapat d’anys, el cicle de DAW apostà per realitzar durant el segon trimestre del segon curs un projecte interdisciplinari en petits grups el qual agrupa contingut significatiu de tots els mòduls de segon curs: Desenvolupament Web en Entorn Client, Desenvolupament Web en Entorn Servidor, Disseny d’Interfícies Web i Desplegament d’Aplicacions Web.

A part de l’alumnat de primer de DAW, enguany també assistiren tres grups de batxillerat a escoltar alguna de les xerrades aprofitant que l’alumnat cursa assignatures relacionades amb informàtica i programació. També hi assistí alumnat d’electricitat ja que hi havia un grup que presentava un projecte Web connectat amb dispositius de domòtica.

Finalment, l’equip de professors volem aprofitar aquesta publicació per donar l’enhorabona a tots els grups per la feinada feta i els excel·lents resultats que obtingué l’alumnat el qual, estam convençuts que els ajudarà a realitzar unes pràctiques a les empreses (FCT) amb millors garanties.
Aquí comença el vostre camí professional. Endavant!