Benvinguts al nou capítol del Politècnic Llevant: Una inauguració que ens uneix

El dia 27 de febrer va ser especial per a tots nosaltres al Politècnic Llevant. Va ser el dia en què, junts, vam celebrar la creació del nou Centre Integrat de Formació Professional a Manacor. Aquesta no és només una fita en el calendari, sinó un moment que ens recorda el que podem aconseguir quan treballem junts cap a un objectiu comú: millorar l’educació i les oportunitats per a tots a la nostra comarca.

Vam tenir l’honor de compartir aquesta jornada amb prop de 200 persones, incloent-hi Antoni Vera, conseller d’Educació i Universitats; Catalina Jiménez, directora del SOIB; Pedro J. Payeras, president de la Federació de fusta de les Illes Balears; Maria dels Àngels Aguiló, secretària d’Ocupació i Polítiques Sectorials de Comissions Obreres de les Illes Balears, i Miquel Oliver, batle de Manacor. La seva presència va subratllar la importància d’aquest projecte per a la comunitat i el suport que tenim des de diferents sectors.

Després de la cerimònia de tall de cinta, vam fer un recorregut per les instal·lacions. Veure els espais i tallers amb els alumnes i professors treballant, va ser realment emocionant. Cada aula, cada taller, està carregat d’esperança i de futur.

El nostre director, Miquel Amengual, va parlar sobre els somnis que tenim per al centre: més espai, més cursos, més oportunitats. Aquests somnis són grans, però sabem que amb la nostra comunitat, tot és possible.

Ara, amb gairebé 700 estudiants i una varietat de programes que van des d’Administració fins a Informàtica, el nostre centre està ple de vida. I no només ens centrem en les matèries tradicionals; també obrim portes a noves experiències amb l’aula d’emprenedoria, Erasmus+, i molt més.

Però tot això no hauria estat possible sense els nostres alumnes. Volem expressar el nostre més sincer agraïment a tots ells i en especial al GM d’Activitats Comercials que es va encarregar de la presentació de l’esdeveniment i al GS d’Assistència a la Direcció que va ser responsable de tota l’organització. La vostra energia, entusiasme i dedicació són el cor del nostre projecte. Sense vosaltres, aquest dia no hauria estat possible.

Gràcies a tots els que assistireu, per fer d’aquest dia un moment inoblidable. Junts, estam construint un futur brillant per al Politècnic Llevant i per a la nostra comarca.

En veim a les aules!