Aprenentatge-Servei a l’aula ATECA

Els alumnes de Sistemes Electrotècnics i Automàtics dissenyen i executen les intal·lacions elèctriques de l’aula ATECA

A principis d’aquest curs 2022 / 2023 els del departament d’electricitat ens vàrem assabentar que s’havia de crear una aula ATECA al centre.

Les Aules Ateca són espais destinats a l’alumnat de Formació Professional, on es posaran en pràctica les accions encaminades al desenvolupament dels reptes compartits, de sostenibilitat, de sistemes de reunió amb la MR (realitat mixta) o VR (realitat virtual), i el desenvolupament de la connectivitat entre equips entre moltes d’altres.

La primera passa una vegada la direcció del centre i la coordinació ATECA havia decidit l’espai i la distribució de l’aula era dotar-la d’unes instal·lacions elèctriques noves, robustes i fiables per poder soportar totes les infraestructures.

D’aquesta manera, els alumnes de ELE31C, és a dir, 2on de GS de Sistemes electrotècnics i automàtics no varen perdre un moment.

La primera passa va ser, com a futurs tècnics superiors la de dissenyar les instal·lacions i fer un llistat o estat de medicions del material necessari.

Una vegada teniem el material i les idees clares, mans a l’obra!

Enhorabona als alumnes de ELE31C, sa veritat és que ha quedat perfecte. De 10.