Admissió Cursos Especialització. Curs 23/24

ATENCIÓ

El tràmit telemàtic del procés admissió dels cicles formatius del CIFP Politècnic de Llevant es farà seleccionant l'IES Manacor com a centre. Si triau Politècnic Llevant no us permetrà seleccionar els estudis i no podreu completar el tràmit.

Sol·licitud Admissió FP. Curs 23/24

Per realitzar la sol·licitud d’admissió a FP heu d’accedir al tràmit telemàtic que s’habilitarà a partir de dia 1 de juny fins al 30 de juny. Heu de tenir en compte que hi ha dues opcions:
  • A través del GESTIB, CL@VE, PIN o Certificat Electrònic
  • Anònim (amb DNI o NIE)

IMPORTANT!!!

• No importa estar en possessió de les qualificacions finals per fer la sol·licitud d’admissió. En el cas de no aconseguir la titulació requerida per a l’accés sortiran a la llista d’exclosos.
  • Una vegada admesos heu de formalitzar la matrícula, ja que si no la realitzeu, perdreu la plaça.

Quina documentació necessitaràs?

Admissió a Grau Bàsic:
  • La documentació que s’indica a la mateixa sol·licitud telemàtica a efectes de barem.
  • Proposta d’incorporació d’alumnes a Grau Bàsic (emesa pel departament d’orientació del centre d’origen).
  • Si s’ha realitzat el tràmit anònim (amb DNI o NIE), heu de presentar també la sol·licitud impresa i signada pels dos tutors o amb una declaració responsable si només consta la firma d’un tutor.
Admissió a Cicles Formatius de Grau Mitjà
  • Declaració responsable, en cas de sol·licitar plaça per Altres Vies (prova d’acceś…).
  • Si s’ha realitzat el tràmit anònim (amb DNI o NIE), heu de presentar també la sol·licitud impresa i signada pels dos tutors o amb una declaració responsable si només consta la firma d’un tutor (en el cas de menors d’edat).
Admissió a Cicles Formatius de Grau Superior
Admissió a FP Intensiva (de caràcter DUAL)
  • Model de declaració responsable per a l’admissió a FP Intensiva.
  • Sol·licitud proposta d’idoneïtat empresa (només per a les persones que aporten una empresa amb qui formalitzar un contracte per a la formació i l’aprenentatge).
Una vegada realitzat el tràmit telemàtic, si has de presentar documentació al centre ho podràs fer personalment o mitjançant persona autoritzada de dilluns a divendres, de 10 a 11:30 h.

ACCÉS AL TRÀMIT TELEMÀTIC

(Estarà habilitat a partir de dia 1 de juny)

Llistes d'admissió

Les vacants disponibles per adjudicar a la segona part del procés d'admissió es podran consultar a partir de dia 31 de juliol al següent enllaç:

Dates Matrícula
  • Alumnat Nova Incorporació:
    • Primera fase: del 20 al 22 de juliol.
    • Segona fase: 22 i 23 de setembre
  • Alumnat matriculat al centre en el curs 21/22: de l’1 al 10 de juliol
Informació Conselleria

Informació de la Conselleria d’Educació sobre els Cursos d'Especialització 2013-2014: Oferta Formativa, Calendari i Tràmits